ریسه و لاین نوری نئون فلکسی سیلیکونی

ریسه نئون فلکسی سیلیکونی عرض 12*6 میلیمتر

از {{model.count}}

SM0612/SIDE

ریسه نئون فلکسی مدل 12*6 با عرض 6 میلیمتر و عمق 12 میلیمتر  یکی از پراستفاده ترین منابع نوری است که با قابلیت انعطاف‌پذیری بالا، امروزه کاربرد فراوانی در دکوراسیون داخلی، نورپردازی کمد، زیرکابینت و نما ساختمان دارد. از این منبع نوری در سال‌های اخیر برای ایجاد نورهای خطی با عرض کم و ظریف در دکوراسیون استفاده می‌شود. عرض این ریسه 6 میلیمتر می‌باشد و عمق آن 1 سانت می‌باشد.ولتاژ چراغ فوق 12 ولت و در رنگ نور آفتابی و نچرال موجود می‌باشد. همچنین ریسه مینی فلکس قابل عرضه در متراژ 10 متری و به صورت سایز دلخواه قابل سفارش می‌باشد. این ریسه قابلیت برش در هر 2.5 سانت را دارد.

رنگ نور
رنگ نور را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
0
390,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه

ریسه نئون فلکسی عرض 6 میلیمتر عمق 1 سانت

ریسه نئون فلکسی با عرض 6 میل یک نوع از چراغ‌های تزئینی انعطاف‌پذیر است که به‌واسطه تکنولوژی LED ساخته می‌شود. این چراغ‌ها به‌صورت نوارهای نئون ظاهر می‌شوند و به دلیل انعطاف‌پذیری بالای خود، می‌توانند در شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی بریده و نصب شوند. نئون فلکسی 6 میلیمتر یکی از پرطرفدارترین انواع این محصول است که به‌دلیل ظرافت و کیفیت بالای نوردهی، در محیط‌های مختلفی کاربرد دارد.

این منبع نوری به عرض 6 میلیمتر و در طول حداکثر 10 متر میباشد که کمک بزرگی در طراحی و نورپردازی به معماران می‌کند. تفاوت این ریسه‌ها با ریسه‌های معمول در بازار پوشش سیلیکونی این محصول بوده که باعث بالا رفتن انعطاف، شکل‌پذیری و بالا رفتن عمر ال‌ای‌دی‌های موجود در آنها می‌شود.

مزایای استفاده از نئون فلکسی 6 میلیمتر

  1. انعطاف‌پذیری بالا: به راحتی می‌توانید نئون فلکسی 6 میلیمتر را به شکل‌ها و الگوهای مختلف تبدیل کنید.
  2. مصرف انرژی پایین: با استفاده از تکنولوژی LED، این نئون‌ها مصرف انرژی بسیار کمی دارند.
  3. دوام و طول عمر بالا: نئون فلکسی به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه و شرایط جوی، از دوام و طول عمر بیشتری نسبت به نئون‌های سنتی برخوردار است.
  4. نصب آسان: به راحتی و بدون نیاز به ابزارهای پیچیده می‌توانید این نئون‌ها را نصب کنید
  5. طراحی این نئون فلکسی را به گونه‌ای است که با استفاده از چیپ‌های LED مدل 2835، حداکثر روشنایی، کارایی و یکنواختی نور را به شما ارائه دهد.
    این نئون فلکسی با تعداد 120 ال ای دی در هر متر مجهز شده است که یک خط نوری تقریباً کامل و بدون نقطه‌های تاریک یا سایه‌های تیره را به شما می‌دهد.
     حداکثر طول در هر بار استفاده 5 متر است تا از افت ولتاژ قابل مشاهده جلوگیری شود. می‌توانید تا 10 متر طول  داشته باشید، اما باید نئون فلکسی LED را از هر دو سر به منبع تغذیه وصل کنید.

ریسه نئون فلکسی 6 میلیمتر یک انتخاب عالی برای تزئین و نورپردازی کمد،کابینت،شلف و... میباشد و توجه به مزایا و کاربردهای گسترده‌ای که دارد، می‌تواند به راحتی نیازهای شما را برآورده کند. در هنگام خرید به کیفیت، قیمت، و خدمات پس از فروش توجه ویژه‌ای داشته باشید تا تجربه خرید بهتری داشته باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...